AB Tone it - NOU!


AB Tone It: un aparat de fitness pentru acasa, ieftin, simplu de folosit, foarte eficient in:
  • arderea grasimilor (chiar si a grasimilor de pe abdomen, considerate pana acum "greu de invins")
  • slabire in kg si multi centimetri (se poate regla pe 3 nivele de rezistenta, adaptabil pentru nivelul de fitness la care te afli)
  • la fel de eficient pentru incepatori in fitness dar si pentru avansati
  • modelare si remodelare corporala - rezultatele se simt si se vad de la o zi la alata; progresul se realizeaza treptat pentru a lasa corpului suficient timp sa se adapteze
  • prevenirea si reducerea celulitei
  • antrenarea eficienta a celor mai importante grupe de muschi 
  • tonifierea intregului corp - chiar si cand ai sa slabesti foarte rapid, piele "nu va atarna" pe tine
Descopera de ce sa alegi un aparat de fitness ieftin si foarte eficient in locul unor aparate foarte scumpe!

Cu AB Tone it e foarte simplu! 

Chiar daca n-ai facut fitness sau niciun fel de sport, in viata vietilor tale, cu AB Tone it este extrem de simpu iar rezultatele se vad "de la o zi la alta"!

AB Tone it Pret

AB Tone it (original) poate fi cumparat la cel mai mic pret doar de la importatorul unic in Romania, cu 89 lei in loc de 199, doar pentru comenzile plasate online, prin intermediul formularului de comanda.

FORUM: Ab Tone it pareri

Daca ati folosit apreciatul aparat de fitness pentru acasa, AB Tone it, va asteptam cu opinii si pareri, mai jos, in zona de comentarii

3 comentarii:

  1. Stefania Ralea - Cluj Napoca6 decembrie 2014 la 10:59

    Chiar este bun! O prietena a mea si-a luat AB Generator... eu, pentru ca nu dispuneam de bani multi ca ea, m-am "limitat" la un AB Tone it.
    Eu am lucrat cu AB Tone it, mi-am redus curcumferinta abdomenului, l-am tonifiat vizibil si am dat jos cele 6 kg de grasime.
    Acum, folosesc (cu mare placere) in continuare ab tone it (pentru intretinere) si sunt foarte multumita! (chiar daca, la vremea cand l-am cumparat era doua milioane si acum nu mai costa decat 89 lei.
    Prietena mea, cu ab generator, chiar daca a platit 5 milioane pe acel aparat, nu a fost deloc multumita pentru ca nu lucra cu placere cu acel aparat din cauza durerilor de spate; Unde mai pui ca s-au rupt si destul de repede benzile elastice...
    In loc sa-si mai cumpere alte benzi sa le schimbe pe cele vechi, a preferat sa dea 89 lei si sa-si ia si ea un ab tone it.
    Cu acest aparat ii merge destul de bine si rezultatele se vad.
    La vara speram sa aratam minunat amandoua!
    Poate ca, peste vreo luna de zile o sa va trimitem si niste poze, daca vreti sa le publicati.
    Multumim ca ne-ati recomandat AB Tone It!
    Este minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena - Bucuresti6 decembrie 2014 la 14:04

    Unde se gaseste Ab Tone it cu 89 lei?

    RăspundețiȘtergere